Isnin, 26 Julai 2010

kisah 3 hari

ada apa dgn 3 hari..?? kisahnya smlm menyembang2 dgn mak sedara aku dok promote kat kwn2 mak aku tempat terapi yg baru bukak kat pekan baru rawang nun. ni bkn terapi kecantikan ekk.. mak aku, makcik aku, kekawan mak aku semuaya sedar diri ok!!.. ni terapi kesihatan utk penyakit yg pelbagai. tua muda bleh bt. makcik aku pun bercerita la pengalaman kwn2 yg dh penah cuba. sipulan ni ada fabroid pastu bt terapi 3 hari saja dah nampak kesan. mcm dh elok skit la.. sipulan ni plak ada buasir (tini, sila jgn terasa ok.. heheheee) bt terapi pun 3 hari dah ok..sipulan ni plak sakit2 kepala pun 3 hari dah ok.. cuba di igt2 blk kan.. lain2 hal pun ' 'klu 3 hari x baik dtg blk' ' lps 3 hari elok la tuh' 'minum 3 kali air jampi serapah ni' ' mandi 3 kali mlm air bunga ni' mmg selalu org akan ckp keberkesanan sesuatu perkara tuh 3 hari.. urusan bank pn kebanyakan 3 hari waktu berkerja. ada tuah ker dgn 3 hari ni. napa x 2 hari, 4 hari, 6 hari, 8 hari..?? (dan mcm sifir 2 dah.. hehehhehe) lagi 3 hari aku nak pi universal studio kat singapore nun.. boleh..???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan