Isnin, 5 Julai 2010

tajuk..?? xtau

lama btul x update blog ni. sibuk sgt la aku ni kan. x pyh la aku huraikan kesibukkan aku.. boring!! kdg2 nk bercerita ni kena mood jgk. klu jari jemari je rajin tapi mood x berapa nk ada x mesra.. heheheeeee.. aku xtau apa nk letak tajuk enrty kali ni. alahhh x pyh tajok pun xpe.. bkn kena saman pun. aku nk ckp pasal piala dunia yg tggal hujung2 je lagi. (agak ketinggalan aku disitu ye) aku rasa ramai wanita - wanita dlm MALAYSIA ni minat dgn sukan bola sepak ni. jadinya xder salah wanita seperti aku ni memberi ulasan pasal piala dunia ni. aku nk ulas pun bkn la mcm shebby, zainal abidin rawop.. takat ulas2 ringan jer,, :p. 1 bende je yg aku x suka tgk player2 ni. klu diperhatikan dorang ni gemar sgt meludah.. 90 mnt game bapa kali dorang meludah..?? bnyak benar air liur.. dah la diludah2 nya padang tuh pastu jatuh tergolek2 kat padang tuh. elok sgt la tuh.. virus !!!!!! lepas tuh kita dpt saksi kan muka2 keterujaan player yg berjaya meloloskan bola ke pintu gol.. bagai nak rak la dorang meraikan. kdg2 tuh siap berjoget2 sakan.. lps tuh kalah.. hahahhahaaaa. baru 1 gol score dh taksub giler.. 90 mnt tuh apa2 pun bleh jadi. mcm Ghana vs Uruguay.. aku tgk game tuh okkkk.. sapa tgk dia tau la. klu terlepas pi tgk ulangan..kat astro tgh rancak dok ulang2 siaran. dlm org dok Wolrd Cup fever ni kan tetiba opismate aku bleh ckp ' kenapa bola yg ada piala dunia, knapa hoki xder, ping pong xder,??' @$#%^*&&^#%$ !!! dia ni nampak sgt x mengikut perkembangan dunia apa lagi sukan. klu aku x silap.. hoki ada piala dunia, badminton pun ada, tenis ada jgk.. tp ping pong aku xtau.. hahahhahahhhaha..
* penulisan aku agak bosan diatas sana.. sbb aku mmg bosan xder mood. mcm aku ckp td la.. klu jari jemari rajin tp mood xder jd x mesra.. ibarat mcm. ikan masin sepat yg x rasa masin nya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan