Khamis, 12 Ogos 2010

dekat di hati.

3 ramadhan, selamat hari lahir buat anakanda Alanna Qish. Sungguh luar biasa tarikan anak ini di mata aku. Biar aku x pernah mengenali apatah lagi membelai halus mulus tubuhnya tapi naluri dan perasaan aku seakan dekat pada anak ini. Dia telah pergi meninggalkan mummy,daddy, keluarga, sedara mara dan juga telah meninggalkan aku. Tanpa sempat anak ini bertatih di muka bumi ini, tanpa sempat anak ini mengenal erti kasih syg mummy daddy nya dan tanpa sempat anak ini merasai segala kenikmatan di dunia ini.. Pasrah dgn takdir.. anak ini rebah dan tidak pulang lagi bawa bersama segala kesakitan dan penderitaan yang tidak tertanggung. Di iringi air mata dan kepiluan yang memuncakk mummy, daddy, aku harus juga Pasrah..

Alanna Qish.. seindah nama seindah rupamu.. hadir mu di muka bumi ini sekadar menjenguk.. Ku rindu kan anak ini.. tidak di izin kan Allah yg maha esa untuk aku bertemu nya.. hanya gambar sebagai ganti. Ku rasa kan setiap titisan air mata mummy daddy nya.. Ku halusi setiap kerinduan mummy dadday nya.. apa kan daya... Segala telah tertulis.. Pahit pedih sakit harus di tempuh..

Alanna Qish.. bukan anak kandung ku, bukan darah daging ku, aku bukan siapa2 pada anak ini.. Aku hanya la seorang ibu yg berkongsi kasih sayang bersama ibu Alanna Qish. Teruskan laa harungi titian dunia ini mummy tanpa anak ini.. Insyaallah ada kebahagian menanti kelak.
Selamat Hari Lahir Alanna.. Al Fatihah utk sekian kali nya...

Ya Allah Ya Rasullullah.. sungguh aku bersyukur dgn kurniaan mu walaupun aku sering alpa dan lalai akan tnggung jawabku padamu.. Jangan lah aku di uji dengan KEHILANGAN. Tunjuk dan kembali kan la aku pada jalan benar mu.. Pelihara dan kurnia kan lah kesihatan dan kesejahteraan untuk Anakanda ku Nor Adilah Raudah.. Dia yang aku sayang.

Nor Adilah Raudah.. anak ibu.. anak kandungku,darah dagingku, kamu yang ibu sayang.. siang dan malam ibu untukmu.. rindu dan sayang ibu untuk mu.. Akan ibu nanti kan dewasa mu, akan ibu curahkan segala kasih dan sayang pada mu sehingga ibu menutup mata.. Bertatih la sayang..
harapan ibu.. semoga kehadiranmu kebahagian buat ibu dan ayah yang hakiki.. Sayang ibu.. sayang ibu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan