Rabu, 18 Ogos 2010

LAGI !!!!

Entry kali ni aku sgt marah !!!! mmg dah betula la dunia skrg ni nk akhir zaman. Bunuh bkn lagi perkara asing kat Malaysia ni. Yg hebat tuh depan2 khalayak ramai pun boleh membunuh.. nyawa manusia skrg dah mcm nyawa semut.!! dipijak2 sesuka hati.. tapi bkn bunuh2 yg aku marah sgt. tapi kes2 buang anak buang bayi ni makin menjadi2!!!!!!! apakehal nya ?????? buang anak mcm buang anak patong.. dlm sungai dlm tong sampai dlm jamban dln parit baru ni atas meja depan umh org .. kebanyakkan semua meninggal dunia.. kesian anak2 tuh mati sebelum sempat melihat dunia lebih sadis lagi belum sempat kenal mak bapa sendiri.. x pyh kenal pun xper laa klu dh mak bapa berhati sentan gondol !!!!!! sedih betul laa aku tgk mayat anak2 tuh.. lagi kerajaan perketatkan hukuman lagi hari2 kes buang2 anak ni.. dah x heran dh dorg ni dgn hukum dunia. ko tggu akhirat sok.. jilatt laaaaaaaaa blk apa yg ko dh buang. ini semua mak bapa yg salah !!! dari rumah x di ajar tuh sbb luar rumah anak2 bt keje.. aku sgt2 percaya separuh dari bilangan bayi2 malang ni adalah anak org asing !!! org asing yg hidup menumpang merempattt kat dalam Malaysia ni. klu la polis dpt kesan mak bapak yg buang2 anak ni mehh sini aku tgk muka skittt .. x pyh jadi manusia laa klu perangai x mcm manusia. SENGAL!!!! BODOH !!! pi mintak ampun dgn Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan