Rabu, 14 April 2010

boooo...booooo

As Salam, penah x korang kena boooo... ..?? ape korang rase bila di booo..?? klu ader ayat lain dr rase 'malu' sure lg lebat dr malu perasaan tuh knnn..?? heheeee.. dan penah x korang tertnya kenapa n sbb aper korang kena booooo dh knape org nk booo korang ( mcm sama jer makna ayat aku nehhh... winkk !!! ) . ABP 09 dh abeh dh 2 mggu lps, klu sapa tgk mesti korang tau isu booooo dgn 2 org artis ni.. jujurnyer aku ni bkn la peminat 2 artis ni, takat bleh 'layan' jer laa, bila jdnyer kes boooo tuh aku jd kesian kat dorang. mcm mana la perasaan dorang ekkk...??? tuh bru perasaan dorang blum lg perasaan mak ayah adk abg kakak (dan sgala mcm gelaran) dorang kan.. dh xder peminat kah..?? sbb dh kawen kah..?? sbb kontrovesi kan..?? sbb hal2 peribadi kan..?? atau sbb artis itu sendiri kah..?? bila jd hal ni teringat lak aku pd kenyataan wardina ( dia sgt cantekkk laa ) 'artis x bleh jd IKON' ramai jgk artis2 yg bidas kenyataan dia neh, pd aku tuh masing2 nyer pendirian laaa.. sapa pun xder hakk. contoh klu aku kta kaler merah cantekkk tp korang kata x cantekkk, xkan korang nk paksa aku suh ckp x cantek kan..>>? bende ni x sihat laa pasal dh jatuhkan air muka org, klu pn x ske x pyh laa nk booooo.. juz ignore kan jer laa bkn rugi mendeee pn. tp tu laa yg x elok semer dr diri kita sndiri.. jd sesama laaa kita muhasabah diri..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan