Selasa, 13 April 2010

pada mulanyer..

ermmmm... aku suka baca blog, blog sapa2 pun.. walau x kenal pun tp bila baca blog memasing aku bleh kenal hati n diri sesorang tuh.. aku ske konsep story telling ni.. ralit baca tp tgk citer la, agak2 mcm mengundang sang busan a.k.a boringgggggg.. aku tggal kan jerr.. aku x ske story yg jiwang karat, memadah yg lg shadu dr lagu yg mendayu2 ni ( so busannnnn ) , ngantokkk arrr.. tu aku laaaa.. org lain x tau laaa kan, masing2 nyer diri so ske ati laa kan, ni 1st time aku berblog.. salu asek baca blok org jerr.. tah sapa2 nyer blog aku teroka, smpai laa si sang sepupu aku ni suh bt blog sendiri.. dh lama dh terniat nk bt,, tp bru ari ni ade mari itu feeling.. heheeeee..oleh kerana aku rase aku nk berblog ni tuk jangkamasa lama, so nti2 aku share lagi aper2 citer yg patut ok.. c u soon...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan