Ahad, 25 April 2010

hari minggu aku..

As Salam.. pagi2 isnin ni biasa mood 'slow' skit. aku rase ramai yg mcm ni tak pyh tgk org luar tgk jer org2 dlm opis aku ni.. ade yg baca paper, ada yg ber face book, ada yg minum borak2.. yg tido pun ada.. ishk.. ishkk.. hari mggu aku.. ??? smlm aku pergi jualan penghabisan stok 'Pureen' kat PJ. smpai pkul 3ptg.. punya la ramai org.. parking pn mau 100 meter.. jauh giler nk menapakk.. dgn panas terik nyerr.. jualan tuh di buat 2 hari.. so brg2 pun tggal yg last kopek jer laa.. tuhhhh pn org berebut2.. adegan tolak menolak jgn ckp laa.. nk mrh pun xkan bleh mrh.. sbb aku pun tolak menolak jgkk ... hahahahaaaaaa.. brg yg paling bnyak org beli tisu baby wipes, pampers, berkotak2 dorang borong.. nk bt stok agaknyerrr.. bju2 baby pun tggal yg saiz besar2 jer.. murah2 weyy... paling murah RM 1.00 sehelai.. paling mahal pun RM 10.00 sehelai.. mana org tak rebutkan.. baju semua elok2 lagi.. botol susu toksah ckp laa. dh mcm gudang botol susu dh. aku kesana pn xder la nk membeli sgt.. dr umh tuh niat nk tgk2 jer.. kul 5tg kuar dr situ.. nk kuar pun jem jgk.. aduhai.. !!! lps ke PJ tuh pi carrefour kepong plak.. haa ni mmg hajat sang suami, nk beli pampers & susu anak.. pampers salu aku beli bila time promosi jer.. murah dol.. harga jatuh giler2.. td kat 'pureen' x beli pampers coz anak aku tuh pkai pampers brand lain.. kang nti tuka2 takot dia sesuai.. elok2 xder ruam nti tuka2 brand pampers x pasal2 jer ber ruam.. dh smpai ke carrefour tuh aku dh meraban2 la.. lain nk beli lain yg 'kena' beli.. aku salu mcm tu tau.. tuh sbb cash kat aku kena cukup2 jer.. klu x jd la kes mcm semlm.. beli bende yg perlu jer bkn bende yg kita nak.. duit susah nk cari ooiii... heheeeeeheeee.. lps ke carrefour tuh blk umh terus, ptg2 ahad xnk kuar smpai mlm, kena rest pasal isnin nk kerja.. klu x ckup rest mcm ni laa jdnyerr.. ' monday mood... not in mood' hehheeeeheheee.. minggu depan tah macam mana pulak hari minggu aku, eerrrmmm.. suami ajak pergi tgk konsert double trouble.. nk pergi ker takk..??? tgh fikir la ni.. huhuhuuuu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan