Khamis, 6 Mei 2010

malu bertanya

As Salam, kejap dh ari jumaat aku rasa baru semlm je isnin.. sekarang ni masa mcm cpt sgt.. 2010 pun dah sampai mei.. sedar2 sok dah sampai ke tahun baru.. makin bnyak la azam yg tertunggak ! heheheheee... aku nk story mory skit laa, smlm lps keje aku singgah Giant, niat tuh nk pi beli brg2 dapor + brg2 basah (aku hari2 masak okk..!!!).. tau je la Giant tuh kan besar mcm gudang so nk menyampai ke brg2 keperluan dapor + basah tuh aku kena la lalu mcm2 area.. sejak2 jd mak ni kan pantang nmpak baby centre mesti aku berkobar2 nk pi tgk.. PASTI beli.. walaupun sepasang stokin je !!! hahahaaaaaaa... dh tgk2 brg baby tuh teringat plak aku kat sepupu aku tuh..sabarrrrr pantang ko lmbat lagi nk abis.. hehehe, aku blom bg ape2 buah tangan lagi kat anak laki dia yg comel + putih merah tuh, igt nk beli tp sbb cash kat aku ngam2 ho je utk brg2 dapor cancel dulu la.. nk pi ATM .. x koser aku nk beratur.. tgh aku tgk2 stroller tuh adalah suami isteri ni.. si suami pimpin anak sulung nyer.. yg si isteri lak tgh dukung anak ke 2 nya. baby lagi.. aku rasa bru abes pantang tuh kot. agaknye nk beli stroller kemain beriya membelek & meng'test'... dh di test nye semua stroller tuh confrim la nk beli .. so si suami pi la cari stok.. aku pun nk bla dah dr situ selisih la dgn promoter perempuan 2 org.. aku terdgr laa dia ckp sesama dia

a : eh kak... dia nk beli ke tuh.??
b: tgk2 je tuh..
a: husband dia mcm cari2 stok je kak.
b: (diam)
a: ye la kak dia nk beli tuh... mcm cari org je suh ambik stok

apala salahnya bdk tuh pi tnya kan.. dah keje ko lagi pn kan ..>?? klu dh stok xder kat situ xkan nk suh customer pi cari sendiri kat stor.. ishkkk... bkn rugi pun pi tnya. bleh plak dia berteka2 dgn member dia tu.. si suami tuh aku tgk sampai terteleng2 pale cari promoter.. xkan malu nk tnya.. klu malu x pyh jd promoter.. sampai hilang pandangan aku kat pasang suami isteri tuh bdk promoter yg 2 org tuh tak pegi tolong pun.! kesian betul.. tu la jadi nya klu malu bertnya.
malu bertanya sesat la jln,,, jln dlm mana...?? dlm Giant !!! hahahhaaaaahahahaaaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan