Jumaat, 7 Mei 2010

search X wings.. the double trouble..!!!!!

As Salam, rasa mcm dh terlambat je nk cite pasal konsert double trouble ni.. konsert ni berlangsung 1 may ari tuh kat bkt kiara.. aku terjebak pergi selepas di paksa oleh si suami.. beriya2 ajak aku teman. aku suh suami pi dgn kwn2 je, dia xmo.. nakkk jgk pi dgn aku.. aku bkn xnk pegi.. dh pi konsert melalak2 mcm tuh dah sah2 la x bleh bwk anak kan.. mak aku lak dh warning ' jgn bwk adilah !!!' aku rasa x syok bila jln x bwk anak.. hati aku akan cemburu tahap gaban bila tgk org berjln bwk anak.. tp btul la kata mak pun.. ada tempat2 yg sesuai bwk anak..

sampai kat bkt kiara tuh kol 6.30... parking kemain jauh.. dh tuh parking tepi jln je.. nk msuk kat stadium tuh berasak2 dgn manusia dh dtg dr planet mana.. hitam je semer bju.. aku tnya suami
aku : eh.. apasal dorang semer pakai bju hitam..?? yg ppuan pn pkai hitam jgk.. fan club ke..?/
suami : kata rock !!!!!! hitam laaa.. xkan pink.. tuh joget balet boleh laa....hahahahhaaaaaaa
rock mmg kena hitam ekk..??? sebelum masuk tuh.. aku terasa lapar lak bila tgk bnyak stall2 menjual pelbagai makanan.. beli la ayam goreng uncle bob, air mineral.. tp x bleh nk mkn sbb x selesa sbb asek kena langgar je.. igt nk mkn dlm stadium.. skali tuh brader yg cek tiket tuh
brader : dik, air dgn makanan x bleh bwk masuk..kena abiskan sebelum masuk
aku : klu x abes..???
brader : kena abes kan jgk
aku : @&^#%#*(@#
haaaaaaaaaaa naik bulat mata aku dgn suami abiskan ayam tuh.. mkn mcm org kebulur.. hahahaha nk cpt nye pasal.nk rebut tempat duduk.. heheheeee.. tp bkn dpt duduk pun org dh ramai,, 4 jam !!! aku berdiri beb.. nasib x pengsan je.. tumit aku jgn ckp laa.. klu bleh leper dh lama leper dh kot.. sib baik aku x bwk anak... klu x the double very the trouble laa... hahahahaaaaa.. aku ni nk cite pasal kehebatan search wings, tp entry aku ni dh meleret2..

konsert dimulakan dgn lagu gemuruh,,, !!!! fuhhhhhh mmg layan.. fan pun nyanyi skali.. mmg hebat la.. tp pada pendengaran aku amy nyanyi lagi clear dr awie.. mungkin sbb suara amy nyaring.. tp 2,2 pun sama hebat !!!!! bila time lagu sejati/isabella.. dh x dgr dh awie/amy nyanyi.. suara fan je dgr.. meremang2 laa bulu roma aku.. aura lagu tuh masih kuat lagi.. dasyattttt !!!!
bila sesi goreng2 gitar ni... bingit weyy.. mau bergendang gegedang telinga aku.. kid search tuh.. sampai berasap gitar dia beb... giler laaaa... sesi pukul drum lak.. black lagi bertenaga dari yazid tp still terbaik la.. mungkin faktor usia kot... heheheheheeeee.. berbaloi laa pi tgk.. tp lain kali aku xmo pegi dah.. aku x ske berasak2 berhimpit2..so suami ku ... lps ni pi tgk dgn kwn2 yerk.. xmo teman dah k.. agak2 akan ada ke pelapis setanding search wings..?/ suami aku kata .. ' xkan ada'
aku kata ' tuh hujan, bunkface, meet uncle husin, bla bla bla bla' suami kata ' @#$#%^*&^@%#$^*@&%@*@%#&' x pyh la aku btau apa yg suami aku ckp ye... very the trouble ok..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan