Rabu, 19 Mei 2010

Stretch Marks

stretch marks bukan saja jadi pada ibu2 yg baru lepas bersalin tapi kat org omok a.k.a gemok pun boleh jadi. ckp melayu nya selulit ye puan2.. aku garenti 99% wanita yg bersalin mesti ada kes kulit oren ni.. (selulit la tu) ibarat mimpi ngeri la.. masa anak dara kulit perut licin bak taufo far. suami tgk pun manis je mcm air gula taufo fa.. tapi sesudah melahirkan.. haaaa hambek ko kemain bersepah2 stretch marks tuh. petua untuk wanita2 yg mengandung, sebaik saja anda di sah kan mengandung oleh doktor, siap sedia la segala losen dan minyak. Losen tuh apa2 losen pun boleh minyak pula baby oil tuh pun boleh, lebih mujarab Bio oil la. agak2 perut tuh dah membesar rajin2 la sapu. kdg2 stretch marks ni kita x perasaan tau2 dh ada.. mcm aku la berlagak ego ckp 'xder2' haaa skali mase dh 8 bulan baru perasan ada.. jam tuh baru nak sapu losen sapu minyak bagai.. mcm dh terlambat la. tp nk sedap kan hati nurani aku ni aku sapu jgk dgn alasan 'alaa bru nak jadi, esok2 hilang la'. aku cadangkan wanita2 bakal ibu ni sapu la dgn bio oil.. sgt2 berkesan, aku yg dh terlambat pakai pun boleh hilang tapi ambik masa juga. sekarang pun dah mcm2 produk.. losen pati halia mustajab la, losen lengkuas mustajab la, eh mcm2 la.. keberkesanan nya belum tentu lagi... belum cuba belum tau. bt masa ni aku setia dgn Bio Oil botol kecik bape ml tah RM 35.90 yg besar 125mlm RM 55.90 sila cari di kedai2 berhampiran sbb aku tak jual ini minyak ok.. tlg promosikan je.. sesapa yg kaya raya tuh setakat RM 55.90 dihujung jari tuh (ada unsur2 riak di situ ye) pegi la masuk body treatment buang selulit.. hahahhahahahaaaa.. cepat sikit hilang. yg gemok tuh aku x pasti boleh ke tak hilang stretch marks kalau sapu losen, minyak ni..kena rujuk yg lebih tau.. haa apalagi !!!! x reti2 lagi ke.. its diet time !!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan